Boelaars & Lambert is Schouten Zekerheid

Uw vertrouwde dienstverlening in een nieuw jasje

In 2016 heeft Schouten Zekerheid Boelaars & Lambert overgenomen. De afgelopen 5 jaar hebben we onze processen en werkwijzen zoveel mogelijk geïntegreerd, zonder af te doen aan onze service naar onze relaties. Intern werken wij al jaren als één team, alleen naar buiten toe werd het label Boelaars & Lambert nog gevoerd. We zijn van mening dat we door het definitief samenvoegen van de merken Boelaars & Lambert en Schouten Zekerheid het merk Schouten Zekerheid en onze dienstverlening voor onze relaties verder kunnen versterken. Dit doen we met dezelfde medewerkers, dezelfde producten en dezelfde service: alleen het ‘jasje’ van Boelaars & Lambert wordt anders.

Belangrijke onderwerpen rondom de naamswijziging vindt u hieronder.

Boelaars & Lambert wordt Schouten Zekerheid

In samenwerking met veel van onze collega's hebben we een video gemaakt waarin wij laten zien dat we met dezelfde medewerkers, dezelfde producten en dezelfde service bieden. Alleen het 'jasje' van Boelaars & Lambert wordt anders. Bekijk de video hiernaast maar eens en maak kennis met onze collega's. 


NOW-rekentool

Uw financiële hulp tijdens de coronacrisis

Veel ondernemers hebben door de corona-pandemie een flinke daling in hun omzet. Om deze werkgevers tegemoet te komen, heeft het UWV de Tijdelijke Noodmaatregel Overbrugging Werkgelegenheid (NOW) in het leven geroepen. De NOW is bedoeld om werkgevers die te maken hebben met omzetverlies tegemoet te komen. Hierdoor kunnen zij hun werknemers met een vast en met een flexibel contract doorbetalen. Komt u in aanmerking voor deze regeling? En hoe hoog is het voorschot dat u kunt verwachten? Bereken het via de website van het UWV.

Bereken uw NOW-tegemoetkoming hier

De NOW in het kort
✓ Komt in plaats van Werktijdverkortingsregeling (WTV).
✓ Het doel is baanbehoud voor werknemers met vaste en flexibele contracten.
✓ Werknemers behouden het recht op 100% loon.
✓ De regeling is per 1 maart 2020 ingegaan.
✓ NOW5(7e aanvraagperiode) geldt voor de periode november en december 2021 en kunt u aanvragen bij UWV t/m 31 januari 2022.
✓ NOW6 (8e aanvraagperiode) geldt voor januari, februari en maart 2022. Het is nog niet bekend wanneer u NOW6 kunt aanvragen.
✓ Voorwaarde voor tegemoetkoming is meer dan 20% omzetverlies.
✓ De compensatie is maximaal 90% van de loonsom.


Veelgestelde vragen over de naamswijziging

  • Waarom wijzigen jullie de naam van Boelaars & Lambert?
    In 2016 heeft Schouten Zekerheid Boelaars & Lambert overgenomen. De afgelopen 5 jaar hebben we onze processen en werkwijzen zoveel mogelijk geïntegreerd, zonder af te doen aan onze service naar u als relatie. Intern werken wij al jaren als één team, alleen naar buiten toe wordt het label Boelaars & Lambert nog gevoerd. We zijn van mening dat we door het definitief samenvoegen van de merken Boelaars & Lambert en Schouten Zekerheid het merk Schouten Zekerheid verder kunnen versterken. Dit doen we met dezelfde medewerkers, dezelfde producten en dezelfde service: alleen het ‘jasje’ van Boelaars & Lambert wordt anders.
  • Wat verandert er voor mij als relatie van Boelaars & Lambert?
    Als relatie zult u merken dat er aan onze service en dienstverlening richting u niets verandert. Ook uw verzekeringsproducten blijven gelijk of worden beter. Communicatie ontvangt u voortaan uit naam van Schouten Zekerheid en onze contactgegevens wijzigen naar 010 – 288 44 44 en info@schoutenzekerheid.nl. Voor facturen kunt u hetzelfde IBAN blijven gebruiken als voorheen. Alleen het ‘jasje’ van Boelaars & Lambert wordt dus anders, de rest blijft gelijk.
  • Krijg ik een andere contactpersoon?
    Nee, de personen die momenteel uw contactpersonen zijn blijven dezelfde.
  • Welke contactgegevens kan ik gaan gebruiken?
    Het telefoonnummer van uw adviseur blijft gelijk. Het e-mailadres wordt aangepast naar @schoutenzekerheid.nl, maar geen zorgen: wij zorgen dat de e-mails doorgestuurd worden dus het is geen enkel probleem als u per ongeluk een e-mail stuurt naar @boelaarsenlambert.nl. Ons algemene telefoonnummer wijzigt naar 010 – 288 44 44 en het algemene e-mailadres is info@schoutenzekerheid.nl.
  • Moet ik mijn facturen naar een ander IBAN overmaken?
    Voor facturen kunt u hetzelfde IBAN blijven gebruiken als voorheen.
  • Kan ik nog inloggen op Mijn Boelaars & Lambert?
    Vanaf heden logt u in op Mijn Schouten Zekerheid (mijn.schoutenzekerheid.nl). Dit kunt u doen met dezelfde gegevens als waarmee u voorheen inlogde. Heeft u nog geen account? Maak deze aan met behulp van uw e-mailadres en relatienummer via deze link.
  • Waar moet ik een schade melden?
    Schade melden kunt u doen via uw account op Mijn Schouten Zekerheid, via schade@schoutenzekerheid.nl of door te bellen naar 010 – 288 44 44. Meer over schade melden via Schouten Zekerheid vindt u op deze pagina. Uw vertrouwde schadespecialisten zullen uw schade behandelen.
  • Hoe blijf ik op de hoogte van transport en logistiek binnen Schouten Zekerheid?
    Uiteraard blijft onze kennis en expertise van de transport- en logistiek sector, aangezien onze dienstverlening en specialisten dezelfde blijven. Wij zullen u blijven informeren over belangrijke wijzigingen in uw sector middels nieuwsbrieven en evenementen. Op deze pagina vindt u alle actualiteiten rondom transport en logistiek en onze dienstverlening. Op deze pagina vindt u meer over onze geplande evenementen en actuele nieuwsberichten. En natuurlijk kunt u ons ook volgen op LinkedIn om op de hoogte te blijven.
  • Vanaf wanneer verdwijnt het merk Boelaars & Lambert?
    Als relatie nemen wij u graag mee in wijzigingen in onze organisatie en daarom informeren wij u vroegtijdig. De komende periode zullen wij intern alle processen en trajecten in gang zetten. Op uiterlijk 1 maart 2022 zult u geen communicatie vanuit Boelaars & Lambert meer ontvangen. De komende periode kan het voorkomen dat u communicatie vanuit Boelaars & Lambert en Schouten Zekerheid door elkaar heen ontvangt; wij vragen hiervoor uw begrip.
  • Wat betekent dit voor mijn verzekeringspremie, -voorwaarden of -dekkingen?
    Deze naamswijziging heeft daar geen enkele invloed op. Eventuele verhogingen, aangescherpte voorwaarden of minder uitgebreide dekkingen hebben niets te maken met deze naamswijziging maar passen in de trend van de veranderende verzekeringsmarkt. Op deze pagina leest u daar meer over.
  • Heeft u vragen of feedback over deze naamswijziging?
    Wij horen dit uiteraard graag via onze collega’s van de afdeling Accountbeheer: 010 – 288 44 25.

Heeft u vragen over deze naamswijziging?

Neem contact op, we helpen u graag!

Onze Marketing- & Communicatiespecialisten staan klaar En helpen u graag!
Bel 010 - 288 45 57 Stel een vraag