Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over het contact met onze organisatie en onze dienstverlening. Daarom horen wij het graag van u als er iets is waar u niet tevreden over bent. Ook complimenten of andere op- of aanmerkingen zijn welkom.
Hoe meldt u een klacht?
Onze medewerkers helpen u graag om het probleem op te lossen. Een officiële klacht kunt op de volgende manieren indienen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op:
- Online: door het invullen van het onderstaande klachtenformulier
- E-mail: door het sturen van een e-mail naar klachten@schoutenzekerheid.nl
- Post: door het sturen van een brief naar Schouten Zekerheid t.a.v. de directie, Postbus 8789, 3009 AT Rotterdam
Een melding met daarin het woord ‘klacht’ is voor ons een klacht. Als u dit vermeldt, pakken wij uw klacht direct op de juiste manier op.
Wanneer krijgt u reactie?
Binnen 3 werkdagen ontvangt u van ons een bevestiging van uw klacht. Wij zullen binnen 3 weken inhoudelijk reageren op uw klacht. Soms hebben wij meer tijd nodig, dit laten wij u dan altijd binnen 3 weken weten.
Komen wij er niet uit?
Bent u niet tevreden met de oplossing die wij voorstellen of hebben wij uw klacht ongegrond verklaard? Dan kunt u uw klacht binnen 3 maanden voorleggen aan de onafhankelijke Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). U kunt er ook voor kiezen uw klacht voor te leggen aan de rechter. Het Kifid behandelt geen klachten van bedrijven. Wanneer u als bedrijf niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht kunt u deze voorleggen aan de rechter.